نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تكیلف كانسلو و گواردیولا یكسره شد

تكیلف كانسلو و گواردیولا یكسره شد

قیمت مدنظر یوونتوس برای موافقت با خروج ژائو كانسلو از اين باشگاه و پيوستن به آبي‌هاي منچستر پس از اعلام مبلغ جديد از سوي اين تيم، مشخص شد.

 

به گفته منابع خبری منچستر سیتی، این باشگاه پس از ارتقای مبلغ پیشنهادی‌اش برای جذب ژائو كانسلو مدافع پرتغالی یوونتوس به 55 میلیون یورو، توانسته موافقت بیانكونری‌ها را برای انجام این انتقال جلب كند.

 

با اینكه ماجرای علاقه من‌سیتی برای جذب كانسلو در یك هفته اخیر كمرنگ شده بود، با رضایت مائوریتسیو ساری به خروج مدافع راست یووه، این بازیكن به احتمال فراوان فصل آینده را زیر نظر پپ گواردیولا آغاز خواهد كرد.

 

به گفته Il Corrire di Torino دلیل موافقت سرمربی جدید یوونتوس بر جدا شدن كانسلو از یوونتوس، علاقه او برای جذب مدافعی است كه ویژگی‌های تدافعی بهتری داشته باشد.

 

 

با این حال باشگاه منچستر سیتی تا زمانی كه تكلیف دنیه‌لو مدافع برزیلی و 28 ساله‌اش را مشخص نكند، اقدام عملی برای انتقال كانسلو انجام نخواهد داد.

 

در عین حال برخی از گزارش‌ها نیز از علاقه باشگاه بایرن‌مونیخ به كانسلو خبر می‌دهند. حسن صالی‌حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن كه از سوی نیكو كواچ مأمور به مذاكره با چند گزینه برای سمت راست دفاعی این تیم شده، بی‌میل نیست تا شرایط انتقال این بازیكن پرتغالی به مونیخ را بررسی كند.

 

ژائو كانسلو در یك فصلی كه در یوونتوس حضور داشت، 34 بار در رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفت و همراه با بیانكونری موفق به قهرمانی در رقابت‌های سری A و برتری در دیدار سوپر كوپا ایتالیا در سال 2018 شد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: